16 oktober 2010

Bröllop.

Linda och Joel. Det fantastiska med bröllop är att de är så personliga. Varit på många bröllop och inte ett är likt det andra.
Idag började vigseln med en chock för alla, världens hårdrockslåt drar igång och in kommer brudparet, bruden klädd i svart klänning och brudgummen även klädd helt i svart. Konstigt kan nån tycka men så otroligt "dom". Det är häftigt, de gjorde grejen helt till sin och det kändes så fint! Bröllop ska vara personliga och det ska spegla brudparet, det lyckades de definitivt med idag. Kul!

Min outfit blev rosa klänning, svarta strumpbyxor och svarta pumps. Mina nya glasögon fick bli pricken över i:t.
Jag är lite kär i mina nya glasögon tror jag..gillar de skarpt!

Nu blir det sängen efter en lång dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar