19 november 2010

Nya tider.

Jag bor numera i Kristinehamn, i en helmysig lägenhet med högt i tak och lutande golv.
Jag har världens bästa jobb som medarbetare i pingstkyrkan här, jobbar med underbara människor.
Skrattar mycket, drömmer mycket, visionerar mycket, umgås mycket, jobbar mycket, upplever mycket..

Livet har helt klart tagit en vändning, ÄNTLIGEN, känns så rätt allting, känns som att jag har hittat hem.

Känslan jag så länge har bett om, känslan av att få landa någonstans, komma hem..den har jag hittat nu!

Vill verkligen inte att detta ska ta slut, är så rädd att något ska hända så får allt detta härliga att ta slut..det har varit så i mitt liv för mycket på sistone, bra saker har hänt och sen har något hänt och allt har raserats. Jag orkar inte det, nu får det vara nog med dåliga saker.

Ikväll ska jag åka med ett gäng grabbar på konsert och bara en allmänt härlig kväll.
Har min första lediga helg sen jag började..känns gott! Och det mest sköna med en ledig helg är att jag får längta till jobbet..tänk att ha ett sånt bra jobb att man längtar dit när man är ledig..bra betyg!

Så, nya tider, ny glädje och ett nytt liv känns det som!
Glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar