3 december 2010

Glädje!

Jag sitter i min soffa i min fina lägenhet och bara njuter. 
Tittar jag ut genom fönstret i vardagsrummet ser jag solen försöka slå igenom sina strålar genom en snömolnsfylld himmel. Vilken bild egentligen..ljuset är alltid starkare än mörkret! Ju mer jag tittar mot ljuset på himlen desto mer fylls mina ögon av ljus.. 
Så är det med Jesus..ju mer jag tittar på Jesus, desto mer fylls jag av Honom..underbart!

Haft fina Lena här på frukost idag, hon är en underbar människa verkligen, åh vad jag tycker om henne. 

Har förmånen att få arbeta som medarbetare i en tokbra församling, vilken glädje! 

Om en timme bjuds jag på mat hemma hos härliga människor och jag känner mig så tacksam..tacksam över alla människor jag får möta, vilken förmån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar